Skip to content Skip to footer
kako izdati knjigo

Ekslibris, celostna asistenca na področju oblikovanja
in izdajanj knjig po naročilu.

Smo edina založba, ki omogoča pripravo tiskane, e-knjige ter zvočne knjige po naročilu

AVTOR OBDRŽI VSE AVTORSKE PRAVICE

V sodobnem svetu je več  načinov branja in tudi po tem se bralci razlikujejo. So tisti, ki še vedno prisegajo na vonj in teksturo sveže knjige, tisti, ki ljubijo organiziranost eknjig na enem mestu in možnost enostavnega transporta in tisti, ki berejo s poslušanjem, naši najmlajši ali pa se zgolj prepustijo branju gledaliških ali dramskih igralcev. Tudi na to smo smo mislili pri Ekslibrisu, da bi za naše avtorje poiskali čim širši obseg bralcev. Vaše eknjige bodo tako objavljene in distribuirane prek Biblosa vaše zvočne knjige pa prek Audibook.

Postanite del naše neverjetne založniške zgodbe, ki je pomagala že številnim
avtorjem izdati svojo sanjsko knjigo. Besede naših avtorjev.

Ekslibris poskrbi za celostno asistenco.
Vaše besedilo pregledamo, podamo neobvezujoče mnenje ter napišemo uvodnik
v knjigo.

Pošljemo v leturo ter pripravimo načrt grafične priprave.  Izbirate želeno naklado. Po želji vam knjige ilustriramo.

Uredimo CIP, pripravimo ustrezne platnice (za mehko ali trdo vezavo) ter izrišemo črtno kodo.

Najdemo najkvalitetnejšo ter cenovno najugodnejšo tiskarsko rešitev.

Za vsak prodan izvod vam izplačamo 30% avtorski honorar.

Poskrbimo tudi, da pridobivate na prepoznavnosti in dosegu bralcev, tako ponujamo tudi možnost izdajanja eknjige ali zvočne knjige, ki jo za založbo bere dramska igralka Tina Resman.

Uredimo knjižno distribuicijo, ki dostavi vaše knjige v osrednje knjižnice in nekatere knjigarne ter dostavimo obvezne izvode v NUK.


Omogočimo spletno prodajo vaše knjige, tako prek spletne knjigarne distributerja kot naše spletne strani.

stroške izdaje knjige, založba
želim izdati knjigo

Stopite v stik z nami

    strošek izdaje knjige, cena

    Knjiga je natisnjena in v distribuciji
    kaj pa zdaj?

    Seveda ne predlagamo, da sedite križem kražem. Večji in žal najpomembnejši del pri izdajanju knjig je promocija. Socialna omrežja, predstavitve knjig in širjenje knjižne besede je še vedno najbolj zanesljiv recept za uspešno prodajo. O vaši knjigi se mora govoriti ali pa vsaj o vas. Primer Bagole in knjige o izgorelosti. Res mislite, da bi imela
    knjiga tak tržni uspeh, če ne bi vedeli nič o avtorju?

    Druga zadeva je seveda, da se s knjigo udeležujete natečajev, ki zahtevajo končni izdelek. Dober primer je vsakoletna nagrada oz. natečaj za najboljšo samozaložniško knjigo, ki ga razpisuje revija Mentor v sodelovanju z JSKD.

    Več o letošnjem natečaju si lahko preberete tukaj: JSKD natečaj

    Vedeti moramo, da je založništvo in distribucija knjig posebne vrste organizem, ki se razvija v času in prostoru in dobiva vedno nove razsežnosti. Da ne gre vedno za to ali je vaša knjiga dobra ali ne, velikokrat ja, dobre knjige bodo nagrajene in manj dobre ne, žal
    pa temu vedno tako.

     

    Naj vam bo prvo vodilo pri pisanju in izdajanju knjig, da je pisanje
    vaša nuja, da je to vaša strast in da ni druge poti kot da svojo strast delite s svetom. 

    Drugo vodilo pri pisanju naj bo prosite za mnenje nekoga, ki ga cenite in vam bo lahko podal konstruktivno kritiko. Tako boste pisanje lahko izboljšali.

    Smiselno je tudi, v kolikor vaše področju ni leposlovne narave, da pri pisanju svoje knjige najpre raziščete področje. Koliko knjig na temo, ki se je želite lotiti že obstaja in po čem se lahko vaša razlikuje. Morda ni tako napačno delati v smereh, ki so manj raziskana. Zdi se, da je poplave enakih naslovov in tem preveč.

    Vedno pa težite k originalnosti, bodite svoji, saj veste, vsi ostali so že oddani.